Ostatnia wizyta: Czw Maj 01, 2008 10:27 am Obecny czas: Czw Maj 01, 2008 10:27 am

Wszystkie czasy w strefie UTC

[ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Aldenbauer przybyły z gwiezdnego nasienia
PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 8:58 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 28, 2008 8:35 pm
Miejscowość: Iquitos, Peru - Mazury, Poland
Witam wszystkich. Na codzień zajmuje się pisaniem i badaniem ludzkiej świadomości. Mieszkam w miasteczku Iquitos w Peru. Pracuję w lasach tropikalnych.

Zdjęcie pochodzi z jednego z koncertów (jestem też muzykiem) kwartetu Rest in Pieces (psychodelic/jazz/ambient)

Ja testuje właśnie Maszynę Snów (której używamy na koncertach) w szarej bluzie :)

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

Instytut Neurogenetyki Jedności

Profil E-mail  

Temat postu: Re: Aldenbauer przybyły z gwiezdnego nasienia
PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 9:01 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 28, 2008 8:47 pm
Podaj namiar na muze, z miłą chęcią skosztuje :)

Profil E-mail  

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 9:29 pm 
Awatar użytkownika

A nie podałem swojej stronki internetowej dla chętnych:

http://www.kubababicki.com

Pieczywo

Niestety muzykę jako kwartet RIP nie nagrywamy na nośnik CD, gdyż koncerty są w 90 % improwizacjami. Ktoś tam nagrywał videa, ale co się z nimi dzieje nie wiem. Część mam w domu, w Polsce, ale teraz nie prędko tam zawitam) :)

Na mojej stronce można ściągnąć trochę muzyki. Są to różne eksperymentalne brzmienia, które wytworzyłem sam w moim małym, domowym studiu. Oto dokładny link do działu: http://www.sacharuna.home.pl/kubababicki.com/muzyka.htm (można zassać różne dźwiękowe dziwactwa pod szyldem The RA Project) :ugeek: