Ostatnia wizyta: Sob Maj 17, 2008 1:50 am Obecny czas: Sob Maj 17, 2008 1:50 am

Wszystkie czasy w strefie UTC

[ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Lelouch - Ohayo ;) (Witam!)
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 9:03 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Kwi 11, 2008 5:54 pm
Miejscowość: Przemyśl
Ohayo!

Heh, nie lubię o sobie pisać więc to trudna misja :P.
Jestem sobie szarym uczniem drugiej klasy technikum, szaleńczo zakochanym w Japonii, nie, nie udało mi się osiągnąć świadomego OOBE, a szkoda :). Właściwie to moja przygoda z eksterioryzacją zaczęła się mniej więcej 4 lata temu, kiedy to nie mogłem się obudzić, bo łapał mnie paraliż senny. Bałem się tego trochę, ale zjawisko to występowało u mnie rzadko i szybko o nim zapominałem, aż do momentu, w którym "obudziłem się", leżałem w swoim łóżku, w swoim pokoju, ale wszystko było jakieś inne, a do tego dziwny pisk w głowie i uczucie mrowienia z tyłu głowy. Mrowienie nasilało się coraz bardziej, aż do tego stopnia, że przyjąłem pozycję siedzącą (siadłem se :P) i odruchowo skierowałem rękę w miejsce mrowienia. Mrowienie zaczęło się tak jakby kumulować, aż nagle pękło, a ja zostałem wciągnięty do ciała i obudziłem się. Szczerze mówiąc nieźle się wtedy wystraszyłem (myślałem, że umarłem :geek:). Zajrzałem więc do neta i tak się dowiedziałem o OOBE i tak sobie wywnioskowałem, ze chyba miałem coś w rodzaju pół-nieświadomego-OOBE. Potem włączyłem w to kumpla z osiedla i oddaliśmy kilka miesięcy naszych żyć na teorię i praktykę, ale nic z tego nie wychodziło. Nie wiem co mi strzeliło do głowy, ale jako gorliwy katolik odstąpiłem od praktykowania OBE (sądząc, że dorwą mnie jakie Szatany :twisted:) i zrobiłem sobie przerwę na jakieś 2 lata. I magicznym zbiegiem okoliczności dorwałem książkę Darka Sugiera, która zmieniła moje życie o 180 stopni (dziękuję Ci za to z całego serca!). Zmienił się mój życiowy światopogląd, "odszedłem" od Kościoła i przestałem bać się śmierci. I znowu wróciłem do praktykowania, ale z marnym s