Ostatnia wizyta: Nie Paź 05, 2008 5:53 pm Obecny czas: Nie Paź 05, 2008 5:53 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC

[ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Witam!
PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 2:31 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 31, 2008 9:46 pm
Miejscowość: Kielce
Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Łukasz i jestem z Kielc. Mam 28 lat i z zawodu jestem pedagogiem. Już widze miny niektórych, ale bez obaw, pieluch w przedszkolu nie zmieniam:) Pedagogiką zajmuje sie raczej w sęsie diagnostyczno- terapeutycznym. Interesuja mnie zagadnienia rozwoju człowieka i oddziaływań jakie kształtują jego osobowość oraz sposób postepowania. Czyli co sprawia że podejmujemy decyzje takie, a nie inne, kształtując tym samym swoje życie w określony sposób.
Ze zjawiskiem OBE zwiazany jestem jakies 8 lat. Szczerze mówiąc to sporo czasu zajęło mi wypracowanie jakiejś właściwej dla siebie metody. Cóż zdaje się że może byc to równie trudne, co i łatwe. Jak spojrze wstecz, to zdaje sobie sprawe że ja zawsze do czegos takiego lgnąłem. Szukałem swojego świętego grala, no i znalazłem i to z nawiązką.
Do tej pory raczej sie nie udzielałem, jednak od dawna obserwuje fora, blogi, itp. Jeszcze wtedy gdy wszystko toczylo sie na oobe.pl.
Do zalogowania skłonił mnie profesjonalizm prowadzonych tu badań oraz prosty fakt że teraz mam stały dostęp do neta. I tak oto jestem z wami. Zawsze byłem! Serdecznie pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez Lukas, Wto Wrz 02, 2008 4:19 pm, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail  

Temat postu: Re: Witam!
PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 4:13 pm 
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lut 23, 2008 3:56 pm
Miejscowość: Szczecin
Witamy, witamy. Miło widzieć kolejnego profesjonalistę. Dzięki OBE-Rebelii wielu takich ludzi wychodzi ze swoich nor i ujawnia się ze swoją pasją. Myślę, że jeszcze wielu Polaków którzy albo się boją albo nie wiedzą o nurcie jaki się tworzy na naszych oczach.

Te 8 oznacza rozumiem lata, nie miesiące?

Profil E-mail